Kedvelj és ajánlj minket a facebookon is

Breaking News

Aktivizáld pajzsmirigyedet zsírégetésre

A zsírégetéshez szükséges akarat ugyan fejben dől el, de a szervezetünknek is aktivizálnia kell magát ahhoz, hogy megfelelő eredményt érjünk el. Lássuk mit mond erről a szakértő!
Dr. Erika Schwartz tanácsot adott egy komoly egészségügyii problémákkal küzdő idős embernek, hogy az le tudjon fogyni. Első sorban megnézte, hogy milyen gyógyszereket szed és milyen kezelésekben részesül, majd úgy döntött, hogy konzultál a beteg kardiológusával, hogy lehetőleg teljesen változtassák meg az eddigi terápiát.

A beteg helyzete – zsírégetés a pajzsmirigy segítségével

A betegnek számtalan panasza volt: túlsúly, alacsony tesztoszteron szint, alul működő pajzsmirigy, alvászavarok, ekcéma. Olyan sok, hogy felsorolni is nehéz, nem hogy észben tartani. Mikor 3 hét után sikerült beszélni a kardiológussal, Dr. Schwartz felvetette, hogy hagyják el azokat gyógyszereket, amik hozzájárulnak az ekcéma kialakulásához. De a kardiológus azt mondta, nem tud érdemben beszélni a doktornővel, mivel szemmel láthatóan nem jártas az orvostudományban. Erika azonban igazolta, hogy ugyanazzal az orvosi diplomával rendelkezik, mint ő.

A kínos vitát követően Erika elmagyarázta a betegnek a kialakult helyzetet, az pedig úgy döntött, ideje másik kardiológust keresni és megpróbálja az új terápiát, aminek alapját a pajzsmirigy hormon szintjének növelése és a koleszterinre szedett gyógyszerek elhagyása adta.

Hogyan működik a zsírégetés a pajzsmirigy segítségével?

Eleinte a betegünk azt hitte, hogy ez a terápia szívrohamhoz fog vezetni, de Dr. Schwartz kifejtette neki, hogy a hormonok korrigálása természetes módon alacsonyan fogja tartani a koleszterin szintet is. A pajzsmirigy hormonokat a pajzsmirigy termeli, ami egy pillangó formájú mirigy a nyak elülső és alsó részén. A két pajzsmirigy hormon a T3 és a T4. Utóbbinak legfőbb funkciója az anyagcsere szabályozása és az energia biztosítása, de az egész testre befolyással van, mivel segíti az egyes szervek optimális működését.

Dr. Schwartz azt mondja, arra jött rá, hogy legelső lépésként pajzsmirigy hormont kell adni a betegeknek – nevezetesen T3 hormont – , mivel első körben ez a leggyorsabb módja annak, hogy a beteg jobban érezze magát. Ha már egyszer jobban érzi magát, utána pedig sokkal könnyebben lehet megváltoztatni az étrendjét, a mozgási szokásait, vagyis az egész életmódját.

A hormonok kiegyensúlyozatlansága helyreállítható életmódbeli változtatásokkal is. Kezdetben együnk sok nyers élelmiszert, mozogjunk rendszeresen, alakítsunk ki egészséges kapcsolatokat és próbáljuk csökkenteni az életünkben a stresszt.

Dr. Schwartz azt is hozzáteszi, hogy meg kell hallgatnunk, amit a testünk súg nekünk. Ha nem tudunk éjjel aludni például, akkor gondolkodjunk el rajta, hogy mitől lehet ez. Túl sokat ittunk és felébredtünk az éjszaka közepén? esetleg túl sokat ettünk lefekvés előtt? Túl későn edzettünk? Az ágyunk körül túl sok az elektromos kütyü? Ha ezekre a dolgokra odafigyelünk, akár könnyen megtalálhatjuk egészségi problémánk gyökerét és annak természetes kezelési módját. Dr. Schwartz hozzáteszi, hogy egymillió különböző oka lehet annak, hogy miért nem tudunk nyugodtan aludni éjjel. Saját felelősségünk, hogy megvizsgáljuk az okokat és próbáljunk javítani a helyzeten.

Ezen felül, ha beindítjuk a pajzsmirigy működését a megfelelő tápanyagokkal, nemcsak fogyni fogunk, de az öregedési folyamatokat is lelassítjuk, több energiához jutunk és javítjuk általános egészségi állapotunkat is. Ehhez itt van néhány hasznos tipp, amivel segíthetjük a pajzsmirigyünk működését.

• brazil dió
• napraforgó mag
• hal 
• rákfélék
• hús (marha, máj, bárány, sertés)
• baromfi
• tojás (legfeljebb naponta 3 darab)
• gomba
• teljes kiőrlésű gabonák
• zöldségek
• gyümölcsök (minden fajta bogyós gyümölcs, citrom)

Ezeket NE fogyasszuk
• tejtermékek (legalább 20 napig kerüljük őket)
• édesítők, cukrok
• valamennyi gabonaféle
• babok és hüvelyesek
• sör

Végül pedig kezdjünk el rendszeresen mozogni, legalább napi 1 órán át végezzünk alacsony intenzitású mozgást, mint a
• séta
• úszás
• biciklizés

Egy hónap után pedig kezdjünk el magasabb intenzitású mozgást is végezni heti 1-3 alkalommal.

Nincsenek megjegyzések