Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Így foghatsz meg 500 kalóriát naponta: csodálkozni fogsz, mennyire egyszerű

Könnyen peregnek majd lefelé a kilók ezeknek az egyszerű tippeknek a segítségével.
Fél kiló leadásához heti 3500, napi 500 kalória deficitre van szükség. Ez borzasztó soknak tűnik első ránézésre, de néhány egyszerű változtatással könnyedén lefaragható, és az eredményen te is meg fogsz lepődni .

Az ember sokkal több felesleges kalóriát visz be a szervezetébe nap közben, mint gondolná. Ha ezeket megtalálod az étrendedben, és kiiktatod őket, úgy fogyhatsz, hogy közben egyáltalán nem kell szenvedned. 

Ahhoz, hogy ezt a kalóriadeficitet megteremtsd nem kell beköltöznöd az edzőterembe, de még arra sincs szükség, hogy lényegesen kevesebbet egyél. Épp csak egy kis igazításra van szükség öt különböző területen, és már be is fog indulni a fogyás.

Ha nem akarod lényegesen alacsonyabbra belőni a kalóriabeviteledet, a mozgás adagodon kell változtatnod. Elég napi 100 kalóriával többet elégetni. Ezt megteheted azáltal, hogy növeled az intenzitást, vagy az edzések időtartamát, de érdemes lehet kicsit változatosabbá tenni a programot is, mert az újdonság varázsa mozgósítja az ember energiatartalékait.
Próbáld megtalálni az étrendedben a rejtett zsírból származó kalóriákat, és fogd vissza őket! Ez a kis változtatás már önmagában nagy eredményt hozhat, akár napi 100 kalóriát is megspórolhatsz így. Használj kevesebb olajat főzésnél vagy a salátádra, és válassz alacsony zsírtartalmú tejtermékeket!

A másik apró trükk, ami hasznos lehet az, ha beszerzel egy konyhai mérleget. Az ember adagjai hajlamosak észrevétlenül megnőni, így nem árt, ha kéznél van egy mérleg, hogy mindig ellenőrizni tudd a porciókat. Ha túl nagy tányérokat használsz, az adagok kisebbeknek tűnnek benne, így érdemes lehet kisebb tányérokra váltani. Ezzel is legalább 100 kalóriát spórolhatsz magadnak.

A negyedik százast a poharadban érdemes keresni. A legtöbb italban bujkálnak kalóriák, hiába igyekszel alacsonyan tartani a folyadékon keresztüli kalóriabevitelt. Kutatások azt mutatják, hogy a napi kalóriamennyiség 22%-át isszák meg az emberek, így bőven érdemes meghúzni a tejet a kávéban, a gyümölcslevet vagy a turmixok kalóriatartalmát.

Az utolsó 100 kalória megtalálásában az segíthet, ha feljegyzed, mit eszel és mit iszol, mennyit mozogsz nap közben. Akik étkezési naplót vezetnek, kétszer hatékonyabbak a fogyókúrájuk során, mint azok, akik nem. Az étkezési napló nemcsak a súlyleadásban, de a súlytartásban is segíthet, ha elérted az álomsúlyodat.

Nincsenek megjegyzések