Kedvelj és ajánlj minket a facebookon is

Breaking News

Így égess el gyorsan 100 kalóriát

Tudtad, hogy 100 kalóriát akár játszva is leadhatsz? Kezdőknek és azoknak, akik nehezen veszik rá magukat a mozgásra, különösen ajánljuk ezeket a mozgásformákat. 100 kalóriához ugyanis nem feltétlenül kell azonnal bérletet venni, vagy durván leizzadni, így elsőre könnyebben beilleszthető a napi rutinba, mint az edzőtermi edzés. Hajrá!

1. Lépcsőzz

A lépcsők mindenhol körülvesznek minket, csak éppen hajlamosak vagyunk valamilyen úton módon kikerülni őket. Pedig kár lenne kihagyni ezt az egyszerű és szuper testmozgást, ami mindent átmozgat, különösen a kritikus comb és popsi részeket. Mindössze 10 perc lépcsőzéssel ráadásul 100 kalóriát égethetsz el - írja a life.

2. Nyújts és relaxálj

Ez sem tartozik az izzasztó sport kategóriába, mégis rengeteget jelenthet a testednek. Ha túlságosan kimerült vagy az erőteljes mozgáshoz, mindenképpen a nyújtást válaszd, ami kellően felfrissít, jót tesz az ízületeknek, és a stressz ellen is hatásos. Félórányi nyújtással elérheted a 100 kalóriát.

3. Pingpongozz

Az ember azt gondolná, hogy egy asztalnál állva nem is lehet kalóriát égetni, pedig ez hatalmas tévedés. A pingpong is lehet nagyon pörgős, 20 perc alatt 100 kalóriáig juthatsz, miközben a szem- és kézkoordinációt is javíthatod. Ha jól, vagyis eléggé dinamikusan játsszátok, a pingpong tökéletes aerobedzés lesz.

4. Állj fel

Az az igazság, hogy ültő helyünkben is égetjük a kalóriákat. Képzeld el, hogy mennyivel jobb lesz a helyzet, ha néha fel is állsz közben. A munkahelyen, ahol napi 8-10 órát töltünk, érdemes néha felállni, sétálni egyet. Korábban rengeteg tippet adtunk ahhoz, hogyan legyetek aktívak az írósztal mellett is.

5. Ugrókötelezz 

Az ugrókötelezés valójában egy elég kemény kardió, így mindössze hét perc alatt el is érheted azt a bizonyos 100 kalóriát. Azon kívül, hogy az egész testedet átmozgatja, még a koordinációt is javítja. az ugrókötelet tartsd jól látható helyen, így biztosan nem feledkezel meg róla, hogy napi tíz perc mozgás simán belefér egy napba.

6. Táncolj

Az ugrókötelezéshez hasonlóan a táncolással valójában sokkal több kalóriát lehet elégetni, persze ez csak akkor működik igazán jól, ha közben nem dobsz be cukorbomba koktélokat. Mindenesetre elég jól hangzik, hogy egy hétvégi bulizás alkalmával is felpörgethetjük a fogyást.

7. Takaríts

Ha utálsz nekiállni a házimunkának, gondolj arra, hogy valójában ez is sport, vagyis nagyon jót teszel vele magadnak, és nem csak azért, mert tiszta lesz a lakás. Fél óra takarítással simán elégethetsz 100 kalóriát: pakolj, porszívózz, moss fel, törölj port!

8. Kertészkedj

Nemcsak a házimunkából, a kerti munkákból is érdemes kivenni a részedet. Ásással, gereblyézéssel, ültetéssel, metszéssel 25 perc alatt elérheted a 100 kalóriát, ami csak hab a tortán, hiszen a friss levegő felbecsülhetetlen, közben pedig a kert is csodás lesz. 

9. Kirándul

Nem kell feltétlenül futni menni, kényelmesebb tempóval is hamar elérhetjük, hogy beinduljanak a fogyáshoz szükséges folyamatok. Hétvégi programot is csinálhattok belőle, csak egy szép túraútvonal kell hozzá, semmi más, és minden 15 percben elégethettek 100 kalóriát.

10. Sportold magad munkába

Akár a görkori, akár a roller, a bicikli, vagy a lábbusz a kedvenced, használd munkába menetelkor. Amellett, hogy fel is frissülsz, mire beérsz a munkahelyedre, már reggel elégetheted az első százast.

Nincsenek megjegyzések