Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Garantált a másfélszer gyorsabb fogyás ezzel a módszerrel: jóllakottnak érzed magad tőle

A változást csak a mérleg fogja mutatni, nem a korgó gyomor - írja a Femina.hu.
Noha vegetáriánus étrenddel ez nem probléma, mindenki másnak általában mégis gondot okoz, hogy az egészségesnek tartott, öt adagnak megfelelő zöldséget beiktassák a napjukba, még akkor is, ha éppen fogyókúráról van szó. Akad azonban néhány egyszerű trükk, amelyekkel úgy fogsz észrevétlenül több zöldséget enni, hogy a megszokott ízektől sem kell eltérned, és éhezni sem fogsz.

Készítsd el ezeket a fogyókúrád alatt, és sokkal gyorsabban fogysz majd, mint azt megelőzően, ugyanis a szénhidrátokat rostokra, a kalóriákat pedig vitaminokra és ásványi anyagokra cseréled majd. Mutatjuk, hogyan csináld!

1. Nem csak a klasszikus leveszöldségeket lehet bőséggel tenni a levesekbe, hogy azok laktatóak legyenek. Néhány levél káposzta vagy némi kockára vágott karfiol, karalábé, esetleg tök szinte minden levesben elfér, akár tészta helyett is. Ha pedig a sűrítésről van szó, nemcsak a szokványos liszttel vagy tejszínnel próbálkozhatsz, de akár reszelt cukkinival és házi paradicsompürével is. Ilyen módon rengeteg plusz C-vitaminhoz és rosthoz, de kevesebb szénhidráthoz jut a szervezeted.

2. A reszelt tökféléket könnyen használhatod keményítő vagy liszt helyett olyan ételek sűrítésére, amelyekre nem is gondolnál. Például a chilis babban fel sem tűnik a puhára főtt reszelt cukkini, míg a borsófőzelékbe kerülhet némi sárgarépa vagy brokkoli.

3. Zöldségekből nagyszerű rizst és krumplit pótló köretet készíthetsz, ha egyszerűen olajban kisütöd őket. Ehhez ideális lehet az édesburgonya vagy a répa, sőt, akár házi chipset is csinálhatsz hirtelen kisütött kelkáposztalevelekből vagy vékonyra vágott cukkiniszeletekből. Ezek rosttartalmuk miatt laktatnak annyira, mint a klasszikus köretek, ám jelentősen csökkentik a szénhidrát- és kalóriamennyiséget, megkétszerezve ezzel a fogyást.

4. Álcázd tésztának a zöldségeket, így a tésztaköretet könnyen kiiktathatod, és a kedvenc szószaidat sem egy nagy adag szénhidrátra fogod ráborítani, hanem csupa egészséges, béltisztító rostra. Ideális lehet áltészta készítéshez a cukkini, a retek, a répa vagy az édesburgonya, sőt, akár a könnyen tésztává alakítható spagettitökkel is próbálkozhatsz.

5. Az édességekben is könnyen találhatsz helyet a zöldségeknek. A cukkini, a sárgarépa vagy a gyümölcsök közül az alma például ideális tésztákba sütve, sőt, próbálkozhatsz spenóttal, avokádóval, uborkával és más zöldségekkel készülő sós süteményekkel is.

6. Púpozz zöldségeket bátran a szendvicseidre, így a sonka és a sajt ízét fantasztikus új dolgokkal dobhatod fel. Próbálgasd a különböző leveles zöldségeket vagy a gyakran szuper-ételként emlegetett zöldségcsírákat, míg meg nem találod a kedvenc ízkombinációdat!

7. A vegetariánusoktól megtanulhatod, hogy a zöldségekkel akár a húsokat is pótolhatod, vagy éppen a kenyeret. Ahelyett azonban, hogy mindent szójából készítenél, próbáld ki a babból és magvakból készült húspogácsát vagy az ízletes, friss salátalevelekbe tekert szendvicset, melyekkel sok kalóriát, zsírt és szénhidrátot iktathatsz ki. Ha ez nem nyerte el a tetszésed, akkor pedig akár felezve is keverheted a zöldségeket darált hússal, így készíthetsz fele csirke, fele cukkini fasírtot vagy gombás, marhahúsos húsgombócot. 

Nincsenek megjegyzések