Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

3 kutatás egybevágó eredménye szerint ez a hétköznapi ital gyorsítja a fogyást - Ennyit fogyassz belőle

Nem mindegy, hogyan iszod.

Nagyon sokan indítják szívesen a reggelt egy pohár kávéval, annak élénkítő hatása miatt. Jó hír, hogy az italról a fogyókúra alatt sem kell lemondanod, sőt! Erősen ajánlott, hogy minden reggel fogyassz egy pohárral, hiszen a kávé segíthet a fogyásban.

Egyáltalán nem mindegy azonban, hogy milyen mennyiségben kávézol, és miként ízesíted az italt, hiszen ezek nagyban befolyásolják a hatását.

A kávé a fogyókúra szempontjából egy nagyon fontos anyagot - koffeint - tartalmaz, mely szervezetre gyakorolt hatását széles körben vizsgálták a tudósok.

A kutatások például kiderítették, hogy a koffein anyagcserét élénkítő hatással bír, mely segít abban, hogy a szervezeted naponta 75-100 kalóriával többet égessen el, mint ha nem fogyasztanál kávét. Ez azt jelenti, hogy az italtól 3-11%-kal gyorsabb az anyagcseréd, mely 10-29%-kal nagyobb mértékű fogyáshoz vezet, ha diétázol. A kávénak ezt a hatását három különböző kutatás igazolja, melyeket itt, itt és itt olvashatsz el.

Mennyi kávét érdemes fogyasztani?

Körülbelül 200-300 milliliter kávéban 100-200 gramm koffein található, mely elegendő ahhoz, hogy az ital anyagcserére gyakorolt előnyös hatását maximálisan kifejtse. Amennyiben ennél többet iszol, azzal éppen ellentétes eredményt érsz el, ugyanis ez kimeríti azokat a hormontermelő szerveket, melyeket a koffein stimulál, így fáradtságot, éhséget tapasztalhatsz. Ez arra ösztönzi a szervezetedet, hogy étellel pótold a pluszban elégetett kalóriákat. Érdemes ezért a diéta során a napi kávémennyiséget egy-két csészénél limitálni.

Hogyan fogyaszd a kávét a diétához?

Az egyszerű feketekávé kalóriatartalma elhanyagolható: egy bögrében nagyjából két kalória van. Fontos azonban, hogy már egy kanál cukor is sok kalóriát ad hozzá az italhoz, akárcsak a tejszín - mindkettő hozzájárul ahhoz, hogy az ital erősen megdobja a vércukorszintedet, ami később visszaesésével erős éhségérzetet okoz.

Éppen ezért ajánlott, hogy cukor nélkül, legfeljebb egy kevés tejjel vagy édesítőszerrel fogyaszd az italt. Az édesítőszer jobb megoldás a cukornál, hiszen kalóriatartalma kevesebb, ám az édes íz ennek ellenére is növelheti az étvágyat.

Készítsd el este, és idd meg másnap, hogy felpörgesd a fogyást - Egyszerű és filléres recept

Ha elkortyolgatod a nap folyamán, nagyon könnyen fogsz fogyni. A megnövelt vízbevitel tökéletes méregtelenítő módszer, főleg akkor, ha a folyadék más, a salaktalanítást elősegítő táplálékokkal kombinálva érkezik az emésztőrendszeredbe. A fogyókúrás vizek segítségével éppen ezért könnyen megtisztíthatod a testedet a méreganyagoktól, hidratálhatsz, és óriási löketet adhatsz a karcsúsodásnak is.

Nincsenek megjegyzések